flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анкетування, яке включало в себе: внутрішнє опитування судді (додаток 2 Рішення); внутрішнє опитування працівника апарату суду (додаток 3 Рішення); опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (додаток 6 Рішення)

05 жовтня 2016, 09:33

             На виконання Рішення Ради суддів України № 5 від 5 лютого 2015 року в Криворізькому районному суді Дніпропетровської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи», в період з 19 серпня 2016 року по 07 вересня 2016 року, проведено анкетування, яке включало в себе: внутрішнє опитування судді (додаток 2 Рішення); внутрішнє опитування працівника апарату суду (додаток 3 Рішення); опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (додаток 6 Рішення).

За результатами анкетування
«Анкета внутрішнього опитування судді»
(Додаток 2 Рішення РСУ №5)
Судді Криворізького районного суду Дніпропетровської області при проведенні опитування, відповідаючи на  запитання № 1 «Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?», надали  середню оцінку "4".
При цьому, щодо питання "Комп'ютеризація суду. Достатність комп'ютерів та їхня якість" судді надали різні оцінки "4", "3" та "2".
Найнижчі оцінки надано щодо питань "Забезпечення літературою та спеціальною пресою" та "Комп'ютеризація суду", "Достатня кількість залів судових засідань",  "Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами, тощо".
Незадоволені судді і якістю роботи автоматизованої системи діловодства суду та безпекою в приміщенні суду.
Найвищі оцінки респонденти надали питанням "Можливості підвищення кваліфікації", "Графік роботи суду", "Стан приміщення суду".
На запитання № 2 «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими?», 1 респондент з 3 оцінив на «1», 1 респондент оцінили на «2», 1 респондент оцінив на «4» (важко сказати).
На запитання № 3 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Голова суду ....», всі респонденти оцінили на "4" та "5" балів.
На запитання № 4 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Керівник апарату вашого суду ....», всі респонденти оцінили на "4" та "5" балів.
На запитання № 5 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Збори суддів вашого суду ....», 100 % респондентів оцінили на «5».
На запитання № 6 «Як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду?», 2 респонденти оцінили на «5», 1 респондент оцінив на «4».
На запитання № 7«Спробуйте пригадати минулий тиждень-яку саме роботу чи окремі доручення виконували?», 2 респонденти оцінили на «1» (такого не було),  1 респондент оцінив на «3».
На запитання № 8 «Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?», 1 респондент відповів "1" (це відбувалося постійно), 1 респондент "2" (досить часто), 1 респондент "3" (інколи).
На запитання №  9«Яка з наведених нижче оцінок може охарактеризувати Ваше навантаження», 100 % респондентів оцінили на «5», (навантаження є надмірним).
На запитання № 10 «Чи є корисними семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?», 67 % респондентів вважають, що є корисними.
На запитання № 11 «Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?», за середніми показниками, 67 % респондентів надали оцінку «5», 33 % респондентів оцінили на «4» .
На запитання № 12 «Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду?», за середніми показниками, 67% респондентів надали оцінку «1» (дуже характерні), 33 % респондентів оцінили на «3»  (швидше характерні).
На запитання № 13 «Які зміни відбулися у суді за останні 12 місяців?», 100 % респондентів відповіли, що особисте навантаження зросло "1". Щодо умов праці, стану приміщення, відносин у колективі, організації роботи та управління судом, 100 % респондентів оцінили на «2» (не змінилося).
На додаткове запитання № 14 «Які зміни відбулися у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?», 100 % респондентів відповіли, що умови праці, стан приміщення, відносини у колективі, організація роботи та управління судом не змінилися "2".
За результатами анкетування
«Анкета внутрішнього опитування працівника апарату суду»
(Додаток Рішення РСУ № 5)
На запитання № 1 «Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?», надали у відповідь оцінку «5» та «4». Умовами на робочому  місці задоволені всі респонденти.
На пункт 1.3 (комп'ютеризація суду) питання №1, більшість  респондентів оцінюють на «4», але деякі на "3".
Негативні відзиви отримали питання щодо безпеки у приміщенні суду (п. 1.20)  та матеріальне забезпечення канцелярськими товарами, картриджами.
На запитання № 2 «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими?», 41 % респондентів відповіли, що інколи виникало "3", 24 %респондентів відповіли, що не виникало "4",  решта респондентів оцінили на «2» (таке відчуття виникало досить часто).
На запитання № 3 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Голова суду ....», 80 % респондентів оцінили на «5», 20 % респондентів оцінили на «4» .
На запитання № 4 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Керівник апарату вашого суду ....», 88 % респондентів оцінили на «5», 12 % респондентів оцінили на «4».
На запитання № 5 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Збори суддів вашого суду ....», 24 % респондентів оцінили на "4", 76 % респондентів оцінили на «5».
На запитання № 6 «Як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду?», 82 % респондентів оцінили на «5» (практично збігаються), 18 % респондентів оцінили на «4» (у більшості випадків збігаються).
На запитання № 7 «Спробуйте пригадати минулий тиждень-яку саме роботу чи окремі доручення виконували?», 65 % респондентів оцінили на «1» (такого не було), 17 % респондентів оцінили на «4» (31-50%), решта  на"2" (до 10 %).
На другу частину відповіді опитувачі зазначили, що виконували роботу іншого працівника апарату суду.
На запитання № 8 «Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?», 17,6% респондентів оцінили на «2» (досить часто), 33 % респондентів оцінили на «3» (інколи).
На другу частину запитання №8 «Якщо такі випадки були, то чим це пояснюєте?», респонденти вказали на надмірне навантаження.
На запитання №9 «Чи є корисними семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?», респонденти оцінили на "1" (дуже корисні) та "2" (швидше корисні, ніж ні).
На запитання №10 «Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?», за середніми показниками, більшість респондентів оцінили на "4". При цьому, 17 % респондентів вказували на характерність недостатності чисельності працівників апарату, а ще 17 % на те, що автоматизована система суду ускладнює роботу апарату суду.
 
На запитання №11 «Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду?», за середніми показниками, 82% респондентів надали оцінку «5», 11% респондентів оцінили на «4» , та 5 % респондентів оцінили на «3».
На запитання №12 «Особисте навантаження», 65% респондентів відповіли, що особисте навантаження зросло "1", а ще 35 % респондентів відповіли, що не змінилося «2».На другу частину запитання, більшість  респондентів відповіли, що умови праці, стан приміщення не змінилися.
За результатами анкетування
«Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»
 (Додаток 6 Рішення РСУ№5)
В опитуванні приймали участь 58респондентів віком від 26 до 39 років; 28 % респондентів віком від 40 до 59 років, 7 % віком від 18 до 25 років; 7 % віком від 60 років та старше.
62 від опитуваних мають середню та неповну середню освіту, а 24 - базову вищу освіту, 6,8 % повну вищу освіту.
33 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 67 % - в іншому населеному пункті.
На наступне запитання №6 «У суді Ви представляєте...», 85% респондентів відмітили «1»     (є позивачем/відповідачем/ свідком/потерпілим), 15 % респондентів зазначили «2» (інша особа).
На запитання № 7«Ви вважаєте себе...», 15% респондентів відмітили «1» (бідним), 33 % відповіли "2" (нижче середнього статку), 44 % відповіли "3" (середнього статку), 7% % респондентів зазначили «4» (заможним).
На запитання № 8 «Як часто Ви були учасником судового процесу», 56 % респондентів відмітили «1» (це мій перший процес), 44 % респондентів зазначили «2» (2-5 разів).
На запитання № 9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 56 % респондентів відмітили «1», 22 % респондентів зазначили «2», 15 респондентів зазначили «3» та 7 % зазначили "4".
На запитання № 10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 22% респондентів відмітили «3» (розгляд справи завершено), 33 % респондентів зазначили «1»  (розгляд справи ще не розпочато), 44 % відповіли "2" (справа ще перебуває на розгляді).
На запитання № 11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», 19 % респондентів відмітили «4», 26 % респондентів зазначили «3», 48 % респондентів відмітили «2», 7 % респондентів зазначили "1" .
На запитання № 12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 37 % кореспондентів відмітили «5», 63 % респондентів зазначили «4».
Другий блок запитань.
Доступність суду.
На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 85% зазначили «5», 11 % зазначили «1» та 4 % відповіли "4"; «чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» - 44 % зазначили «5», 41 % зазначили «4», та по 7 % відсотків зазначили "1" та "2"; «чи зручно паркувати автомобіль» - всі респонденти оцінили на "4" та "5"; «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 89% респондентів відмітили і«Ні», 11 % респондентів зазначили «Так»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 60 % зазначили «4», 40 зазначили «2»; «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 96 % (зазначили "4" або "5, 11 % зазначили «2»; «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» 70 % зазначили «5», 19 % зазначили "4", 7 % зазначили "2"; «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - 15% зазначили «5», 11 % зазначили «4», 44 % зазначили «3», 7,4 % - відповіли "2", 15 % - відповіли "1", решта відповіли "9";
В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»
На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «вільний доступ до побутових приміщень», «чистота та її прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 70 % зазначили «5», 25 % зазначили «4» та 5% зазначили "2".
На запитання : Чи зручно розміщені інформаційні стенди 65 % оцінили на " 5", 7 % на - "4", 11% - на "3" та 3,7 % опитаних  - "1"
На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 56 % оцінили на «5», 26 % оцінили на «4» та 7,5 % на "3"; «правил допуску в суд та перебування в ньому» - 63% оцінили на «5», 22 оцінили на «4», решта на "3"; «справ, що призначені до розгляду» - 60% оцінили на «5», 36 % оцінили на «4»  та 4 % на 1 , «зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів»  респонденти в середньому оцінили на "4,5".  
На запитання: Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами (доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм: 8% оцінили на «4», 4%  оцінили на «1», 88 % оцінили на «5».
На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: опитані респонденти в середньому оцінили на "4".
На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність», «коректність, доброзичливість, ввічливість», «належна підготовка до справи, знання справи», «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію»,  «дотримання процедури розгляду» - опитані респонденти оцінили на "4".
На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: 76 % респондентів оцінили на "1" (так, рішення ухвалене на нашу користь), на 24% відповіли "2" (ні, рішення не на нашу користь). На запитання, чи плануєте Ви оскаржувати рішення суду 100 % респондентів відповіли "Ні".
На запитання: Чи отримали Ви текст рішення по Вашій справі 6 % - відповіли, що не отримали повний текст рішення по Вашій справі, 94 % відповіли, що отримали повний текст рішення.
На запитання: Чи  було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою та чи було обґрунтованим, 81 % респондентів оцінили на "5",  6 % - оцінили на "4" та 12,5 % - оцінили "1".
В розділі Вкажіть загальну кількість: «судових засідань, що "відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 6 засідань; судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду — опитані вказали, що таких не буловізитів до суду, що не були пов 'язані з участю в судових засіданнях - до 3 візитів.
В блоці «Зміни та рекомендації» на запитання «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали про підвищення рівню строків судового розгляду. На запитання «якість роботи працівників апарату суду»  в середньому більшість опитаних надали оцінку "4".
На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, більшість опитаних не вказали жодної пропозиції, але були й такі, що вказували про необхідність призначення суддів.
На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси Забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов'язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це Запитання, зазначала, що «так» (47 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «ні» ( 53 % від загальної кількості респондентів).
На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (69 % від загальної кількості респондентів, які відповідали на вказане питання), 25 %  респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням»  та 6 % - гірше, ніж очікував.
На два останні додаткових запитання (№ 57, № 58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства,кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти на додаткові запитання, зазначили, що відчули позитивні зміни ( 92 % від загальної кількості), 8 % респондентів зазначили, що не відчули жодних змін.